top of page

< Terug naar overzicht

BEST PRACTICES

OMSCHRIJVING

​

 

Stage 4: Pop-up project

In ‘Stage 4’ krijgen de studenten onderdak bij partnerbedrijven die werken op een creatieve manier benaderen.

Doel van deze stage is om de studenten buiten de schoolmuren te krijgen en volledig onder te dompelen in een creatieve werkomgeving. De hosts krijgen elk een aantal uren ter beschikking die ze kunnen gebruiken om de studenten aan eigen projecten te laten werken en zo kennis te laten maken met hun manier van werken.

De opdrachten die de pop-ups moeten afwerken, komen van externe opdrachtgevers zoals VZW’s, scholen, grote bedrijven, ziekenhuizen, enz. De studenten konden ook zelf bijkomende opdrachten scouten om hun portfolio te vervolledigen.

TOOLS

Klik hier
Download hier

GEGEVENS

 

Opleiding

Onderwijsinstelling

 

Soort project

Contactpersoon

 

Contactpersoon

 

Klik hier

LESSONS

LEARNED

 

Breakfast sessions

Voor de breakfast sessies wordt samengewerkt met TakeOffAntwerp en Stad Antwerpen om een zo veelzijdig mogelijk aanbod aan sprekers samen te stellen.

Er worden voor de studenten twee breakfast sessions ingepland waarbij ze telkens kennis maken met verschillende aspecten van het ondernemerschap.

ALGEMEEN

 

Kernwoorden

Partners

Doelgroep

bottom of page